راهنمای جامع خروج از بحرانهای مالی ، سلامتی و روابط

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 40350

ماهیانه پانزده میلیون تومان درآمد بدون سرمایه، تضمینی و تست شده


ماهیانه پانزده میلیون تومان درآمد بدون سرمایه، تضمینی و تست شده

بسم الله الرحمن الرحیم

هیچ اتفاقی؛ اتفاقی نیست. اگر در حال خواندن این متن هستید یعنی نیرویی شما را به اینجا هدایت کرده است. پس بی تفاوت از کنار آن نگذرید. هشیار باشید و بهره ی لازم را ببرید.

« از لحظه ای که انسان با تمام وجود نسبت به موضوعی یا رفتاری متعهد می شود ، مشیت و راهنمای الهی نیز به کمک او می آید. اتفاقاتی می افتد که در غیر این صورت نمی افتاد و زنجیره ی کاملی از حوادث به نفع فرد شکل می گیرد »

 

انسان از ابتدای خلقت تا به امروز، هیچوقت تا این اندازه در شرایط ایده آل زندگی نبوده است. مبل خانه شما از تخت سلطنتی پادشاهی سیصد سال پیش راحت تر است. شما با نشستن بر روی همان مبل و با یک کنترل در تابستانِ گرم، هوای خانه خود را به دلخواه خنک می کنید و از یخچال آب خنک و گوارا می نوشید. امکان نگهداری مواد غذایی را تا چند هفته و چند ماه در یخچال و فریزر دارید. بر روی کاناپه ی راحتتان و با یک کنترل، شبکه های تلویزیون و ماهواره را عوض می کنید. در زمستانِ سرد، دیگر خبری از بوی دودِ ذغال و موادِ نفتی نیست و شما در خانه ی خود گرمای مطبوع دارید. به وسیله موبایل و اینترنت از هزاران کیلومتر دورتر از عزیزانتان خبر می گیرید و در اتومبیل راحت با تهویه هوای دلخواه به هر کجا بخواهید می روید. دیگر خبر از جنگ های خانمانسوز نیست. سطح بهداشت بی نظیر است. اما چرا هیچکس از این سطح زندگی که پادشاهان گذشته خوابش را هم نمی توانستند ببینند، راضی نیست؟ چرا در بیشتر کسب و کارها پول به اندازه کافی نیست؟ چرا بیشتر مردم در یک سطح متوسطِ رو به پایین هستند؟ چرا روابط بین انسانها به سردی گراییده؟ چرا همه به دنبال شغل هستند و کسی هم از شغلش راضی نیست؟؟ چرا اکثر مردم گرفتار بیماریهای سبک و سنگین هستند؟ چرا معنویت کم رنگ شده و اکثراً با وَلَعی ناتمام دنبال آرزوهای دست نیافتنی شان هستند؟ چرا اشرف مخلوقات برای به دست آوردن پول به فکر کلاهبرداری و کارهای خلاف عرف جامعه افتاد؟ چرا همیشه پارسال از امسال بهتر است؟ چرا اعتیاد خطری بالقوه برای جوانان است؟ چرا استرس؟ چرا ناامیدی؟ چرا سیگار؟ چرا بیقراری؟ چرا بی پولی؟ چرا طلاق؟ چرا کودکان کار؟ چرا رنج؟ چرا خودکشی؟

 

ده ها سؤال از این دست من را به فکری عمیق فرو برد. باورم نمی شد که جوابی برای این سؤال ها نداشتم. من که کلی کتاب خوانده بودم. من که پول تو جیبی لذتهای جوانیم صرف خرید کتاب شده بود و یا وقت زیادی که در کتابخانه های عمومی صرف کرده بودم! کتابهای مشهور جهانی و کشوری زیادی را خوانده بودم. بیشتر آثار ترجمه شده ی نویسندگان معروفی چون : مارکس، داستایوفسکی، جورج اورول، سارتر، چخوف، هرمان هسه،رومن رولان ، پائولو کوئیلو، گیدنز، جبران خلیل جبران، علی شریعتی، صادق هدایت، جلال آل احمد، صادق چوبک، شاملو، مشیری و رمانهای معروفی چون جنگ و صلح، بر باد رفته، آتش بدون دود، کلیدر و .... خوانده بودم . اما چرا وقتی که من گرفتار بعضی سؤلات بالا شدم این کتابها به من کمک نکردند؟ چرا این کتابها زمانی که من برای امرار معاش روزمره نیازمند پول بودم، راهکاری برای من نداشتند؟ چرا نسخه ای برای اضطراب و بیقراری های مزمنِ من در آنها نبود؟ چرا همیشه هزینه های مالی غیر مترقبه ای برایم ایجاد می شد؟ چرا ماشینم همیشه به شکلهای مختلف خراب میشد وبیشتر وقتم در تعمیرگاه های مکانیکی سپری می شد تا در آخر مجبور شدم آن را بفروشم؟ چرا احساس میکردم قربانی شرایط شده ام؟ در دنیای اطرافم هم کسی نبود تا جواب سؤال هایم را از او بگیرم و اطرافیانم هم به نوعی درگیر مشکلات خود بودند. این سؤال ها در نهایتِ درماندگی من را به دنیای اعجاب انگیز اینترنت کشاند. در آنجا با آدمهای زیادی مثل خودم آشنا شدم.

شروع به مطالعه ی کتابهای جدید و تمرینها و راهکارهای جدید کردم. بعضی از آنها مفید بود و بعضی هم با فرهنگ و تربیت من هماهنگ نبودند و فقط وقت من را تلف می کردند. برای این کار هرچند سخت بود ولی مقدار قابل توجهی هم هزینه کردم. در نهایت توسط خداوند به جاهای درست هدایت شدم و ثمره ی نخستین تغییرات اساسی را بعد از شش ماه در زندگیم احساس کردم. حلقه ی گمشده ام را پیدا کرده بودم. مطالعه و تمرینها را به طور جدی دنبال میکردم. با عادتها و رفتار گذشته ام به طور کامل قطع ارتباط کردم. در همان شغل و شرایط قبلی ولی با بکارگیری تمرین ها و تغییر رفتارم، در اولین گام احساس کردم استرس و اضطرابم از بین رفته و به آرامشی نسبی رسیده بودم. سیگار را هم ترک کرده بودم. جالب اینکه از لحاظ مالی، پیشرفتم ده برابرِ دوازده سال قبل بود که به بازار کار وارد شده بودم.

فقط در دو سال خانه و ماشین خریدم و کلی مسافرت تفریحی رفتم. ماشینم دیگه خراب نمی شد و حالم خیلی خوب شده بود. احساس میکردم چند سال جوانتر شده ام.

 

 تنها چیزی که حالم را بد میکرد این بود که میدیدم کسانی شرایط قبل من را داشتند و با اینکه به بعضی ها هم به صورت سربسته چیزهایی می گفتم ولی کسی حاضر نبود تغییرات جزئی را در خود ایجاد کند تا زندگیش متحول شود. تمام اینها باعث شد که تصمیم بگیرم عصاره ی تجربیات، مطالعات و تمرین های نتیجه بخش را در اختیار عموم بگذارم. چون که ایمان دارم رشد و گسترش زندگی من ، از مسیر رشد و گسترش سایر مردمان جامعه می گذرد و ثروت و دارایی مردمان پیرامونم ، باعث افزایش ثروت و دارایی من نیز می شود. بنابراین شما، نیاز به آزمون و خطا و مطالعه کتابهای زیاد ندارید. آگاهی ها، اطلاعات و تمرینات نتیجه بخش ، به صورت دسته بندی شده در اختیار شما قرار می گیرد. به اصطلاح عامیانه : هلو برو تو گلو. این آموزشها و تمرین ها صرفاً انگیزه بخش و تفکر مثبت نیستند؛ اینها شما را به پول واقعی و سلامتی ایده آل و روابط پایدار می رسانند. چون بر اساس علم NLP سیستم عصبی کلامی تمام انسانها شبیه به هم است و اگر شخصی با استفاده از یکسری فرمول و کار مشخص به نتیجه ای رسیده باشد، هر کسی دیگر با استفاده دقیق از همان فرمول ها و همان کارها می تواند همان نتیجه را بگیرد. اگر من توانستم شما هم می توانید. پیش به سوی آسایش و رفاه همگانی...

در جوامع مترقی ، برای هر زمینه ای مربی و آموزش وجود دارد چرا که می دانند با آموزش صحیح در زمینه هایی چون : نفس کشیدن ، ورزش ، امور مالی ، سلامتی و روابط اجتماعی ، می شود به سطح بالاتری از برخورداری و تحقق خواسته ها رسید. اگر در کشوری مثل آمریکا با حدود چهار درصد جمعیت جهان دارای حدود سی و سه درصد کل ثروت جهان است ، اگر حجم مبادلات روزانه وال استریت از کل کشورهای خاورمیانه بیشتر است ، اگر به تنهایی بیش از یک سوم بودجه نظامی دنیا را دارد ، اگر ناسا را دارد ، اگر مردمانش از سطح بالایی از رفاه اجتماعی و بهداشت برخوردار هستند و.....

بدون شک یکی از دلایل اصلی آن این است که در آمریکا از حدود صد و پنجاه سال پیش آموزشهای نوین تفکری و رفتاری رواج پیدا کرد. در این زمینه متخصص هایی تربیت شدند که به مردم کوچه و بازار و بچه های مدرسه آموزشهایی چون نحوه ی تفکر ، روشهای کسب درآمد ، مدیریت هزینه ها ، تغذیه ی صحیح ، مطالعه و یادگیری ، مراقبت از جسم ، کنترل ذهن ، قدرت باور ، فرمول شناسایی باورهای مخرب ، ساخت باور مناسب ، مدیتیشن و ...می آموختند . با این فرهنگ سازی در کسب آموزش، آمریکا تبدیل به یک جامعه ی مترقی، مدرن و ایده آل شد و امروزه به بهشت زمین تبدیل شده که دارای برترین دانشگاه ها و تکنولوژی و غول های تولیدی مواد خام اولیه و قدرت نظامی برتر دنیا می باشد که از سراسر دنیا مردمانی که قابلیت رشد بیشتر دارند ، سعی می کنند خود را به آنجا برسانند و در آن شرایط تحصیل و زندگی کنند.

با فراگیر شدن اینترنت و سرعت گسترش و انتقال اطلاعات ، چند سالی است که کتابها و آموزشهای موفقیت فردی به زبانهای دیگر در سراسر دنیا ترجمه شده اند و در این زمینه کلاسها و سمینارهایی هم تشکیل شده است. تا اینجا همه چیز خوب است.

 

اما مشکل از جایی شروع می شود که :

 

1- این سمینارها و کلاسها معمولاً با قیمتهای بالایی عرضه می شوند و مردم سطح پایین جامعه توانایی استفاده از این مطالب را ندارند.

2- ارائه دهندگان این نوع آموزشها ، آنها را تمرین محور نکرده و به ارائه ی آموزشها و اطلاعات تئوری بسنده کرده اند و تئوری تا زمانی که به عمل نیاید ، تغییر زیادی را نمی تواند ایجاد کند و مخاطب با این تفکر که در زمان مناسب از این آموزشها استفاده می کند آموزش را به پایان می برد. بنابراین شرکت کنندگان در این کلاسها نتایجی که انتظار دارند را نمی گیرند.

3- این آموزشها بومی سازی نشده و مخاطبان را با سؤالات زیادی مواجه میکند که معمولاً بی پاسخ می مانند.

4- ارائه دهندگان؛ مطالب را جمع بندی نکرده و به قسمتهای مختلفی چون دوره های ثروت ، روابط ، سلامتی ، معنویت و... تقسیم می کنند و به این صورت آموزشها را طولانی می کنند و مخاطب از دستیابی به مطالب مورد نیاز باز می ماند.

5- ارائه دهندگان؛ آموزشها را نتیجه محور نکرده و مخاطب نیاز به فعالیت و تمرینهای اضافی و نیز زمان طولانی دارد تا نتایج نمایان شوند.

 

بنابراین در این محصول آموزشی سعی شده است مشکلات بالا مرتفع شده و دارای خصوصیات زیر می باشد :

 

* دارای کلمات و جمله بندی ساده است به طوری که برای عموم مردم قابل فهم باشد.

* هر کسی در هر شرایطی و هر موقعیتی می تواند از تمرینات و راهکارهای آن بهره ببرد. 

* هزینه آن بسیار پایین بوده و برای اقشار کم درآمد جامعه قابل تهیه و استفاده می باشد.

* تمرینها و راهکارهای آن در همه جا قابل استفاده بوده و نیاز به تجهیزات و موقعیت خاصی ندارد.

* عصاره ای از آموزشهای ناب در آن گنجانده شده و نیاز به تهیه ی آموزشهای گرانقیمت و طولانی مدت دیگر نمی باشد.

* مخاطب برای یادگیری بیشتر مجبور به تهیه و خرید محصول دیگر نیست و هر آنچه لازم است در اینجا با ذکر مثالهای مختلف عنوان شده است.

* آموزشها نتیجه محور بوده و در صورتِ عمل به تمرینها و رعایت دستورالعملها، در سریعترین زمان ممکن نتایج درخشانِ مورد نظر شما ظاهر می شوند. طوری که شما را متعجب و ذوق زده می کنند.

* ما به سود متقابل می اندیشیم.

* دارای یک روش کاملاً علمی و عملی است که در آن اگر مو به مو طبق آموزش عمل کنید؛ بدون هیچ ریسکی و با کمترین امکانات، امکان میلیاردر شدن شما وجود دارد. در این روش ضمن اینکه شما ثروتمند می شوید، به ما هم سود می رسانید. این یعنی برد - برد

سؤالات متداول:

لطفاً قبل از تماس با پشتیبانی، سؤالات و جواب های زیر و نیز پاسخ به دیدگاه ها را ملاحظه فرمایید چون به سؤالات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. 

 

سؤال : وضعیت امنیتی سایت شما چگونه است؟ 

این سایت یکی از هزاران سایت زیرمجموعه فورکیا است. www.4kia.ir اگر به این آدرس سر بزنید، می بینید که این سایت هم نماد اعتماد الکترونیکی دارد و هم نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال. همچنین دارای پروتکل امنیتی https می باشد. تمام پرداختهای بانکی و تمام فعالیتها تحت سیستم حفاظتی SSL است. سیستم فورکیا بخاطر اعتبار و شهرت رسانه ای خود اجازه نمی دهد سایتهای زیرمجموعه اش مطالب کذب و واهی ارائه دهند و احتمال کلاهبرداری هم در اینجا صفر است. اگر هر کدام از سایتهای زیرمجموعه فورکیا مطالب دروغ ارائه دهند، سایت آنها حذف و با توجه به اینکه اطلاعات کامل آنها در اختیار مدیران فورکیا است، آنها را در اختیار مراجع قانونی قرار داده و مجازات خواهند شد. پس با خیال آسوده به این مطالب اعتماد کنید.

سؤال: آیا آموزشها شبیه ، گلد کوئیست، بورس و بازار حرام فارِکس است؟

خیر. این گونه فعالیتها نیازمند صبر و حوصله و نیز سرمایه ی فراوان است و همچنین فعالیت در اکثر این زمینه ها از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز غیر قانونی است. در اینجا تمام مسائلی که باعث عدم کامیابی در زمینه های مختلف زندگی می شود مشخص شده و راه اصلاح آنها نیز با ذکر مثال و تمرین و به زبان ساده شرح داده شده است. ما در صدد ایجاد شرایطی هستیم که کوچکترین ریسک یا نارضایتی در آن نباشد.

سؤال : در این آموزشها چه کاری باید انجام بگیرد؟

در این آموزش ها کار فیزیکی زیادی لازم نیست انجام دهید. با این آموزشها شیرازه و اساس شخصیت شما طبق استاندارد های جهانی شکلی تازه گرفته و شما اصلاح می شوید.( چیزی مثل اصلاح نژاد در درختان و حیوانات که باعث می شود نژاد آنها مرغوب و کارآمد شود )بعد از اینکه خودتان را اصلاح کردید؛ اتفاقات خوب، خوش شانسی ها، آدمهای مناسب، کارهای آسان و مورد علاقه و ... سر راه شما قرار خواهد گرفت. اینها شعار نیستند. اینها اصول تغییر ناپذیری هستند که ده ها سال است استفاده کنندگان از آنها پول واقعی به دست آورده اند، بیماری هایشان را شفا داده اند، اعتیادشان را درمان کرده اند، روابط دلخواه را تجربه کرده اند و در کل نتایج راضی کننده و واقعی گرفته اند. علاوه بر اینها، شما یک روش کاملاً علمی و عملی را می آموزید که با آن می توانید ماهیانه پانزده میلیون تومان درآمد حلال و بدون ریسک داشته باشید. پس برای آن وقت ویژه بگذارید و ثروت و سلامتی و روابط پایدار را در زندگیتان جاری کنید.

سؤال : آیا این آموزشها نیاز به سرمایه دارند؟

تنها سرمایه مورد نیاز وجود شخص شما، یک خودکار و دفتر و نیز پایبندی به اجرای تمرینهای ذهنی است و البته تا حدودی تغییر در رفتار و عادتهای قبلی. البته برای بسته ی درآمدی پانزده میلیون تومان در ماه که صفر تا صد آن شرح داده شده، به یک دستگاه تلفن همراه که قابلیت وبگردی و نصب اپلیکیشنی مثل تلگرام یا واتس آپ داشته باشد و یا کامپیوتر متصل به اینترنت نیاز است. البته انتظار یک شبه میلیاردر شدن هم نداشته باشید. در اینجا بر اساس قانون تکامل، از صفر و گام به گام پیش می روید.

سوال : در صورت استفاده از این آموزشها، روند تغییرات چگونه خواهد بود؟

در صورت عمل به تمرینها و راهکارهای این محصول آموزشی، در شش ماه یا یکسال آینده، چنان تغییرات شگرفی - در آن جنبه از زندگی که در آن مشکل دارید – خواهید داشت که دیگر هیچ نسبتی با گذشته تان نخواهید داشت. این تغییرات از راه های طبیعی اتفاق می افتند و شما ممکن است تغییرات را آنچنان که باید احساس نکنید یا گذشته ی خود را فراموش کنید. بنابراین برای آگاهی از شدت و مقدار تغییرات، لازم است تمام وضعیت فعلی زندگیتان را در دفتری بنویسید. مثل: مقدار دقیق درآمد، قرض و بدهی، دارایی ها و املاک، مقدار سرمایه ی نقد یا طلا و جواهر، سلامتی یا بیماری، وضعیت روابط، آرامش ، شادی یا افسردگی و ... . یک عکس با کیفیت از صورت و یک عکس هم تمام قد از لحظه ی کنونی در جایی ذخیره کنید. چون چروکهای احتمالی صورتتان محو خواهد شد و قامت تان راست تر از قبل خواهد شد و سال بعد با دیدن عکسها، شما متحیر خواهید شد. علت این تغییرات در آموزشهای کتاب شرح داده شده است. با اموزش بسته ی درآمدی پانزده میلیون در ماه هم شما دیگر نیاز به انجام کارهای فیزیکی سخت و کم درآمد نخواهید داشت.

سؤال : چه کسی و در چه شرایطی می تواند از این آموزشها استفاده کند؟

این آموزشها هیچ محدودیتی برای هیچ شخصی و در هیچ کشوری ندارد. تمام افراد اعم از شاغل و بیکار، زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودک دبستانی، با هر سطح سواد و در هر کشوری و با هر شرایط سیاسی و اجتماعی می تواند از آن استفاده کرده و از جایگاه کنونی به صورت لگاریتمی پیشرفت کند و خواست های زندگیش را محقق کنند.

سؤال : اگر تمام مردم از این آموزشها استفاده کنند و لذت درآمد راحت و حلال را بچشند، آنوقت کارهایشان را رها کرده و کسی دیگر شغل های سخت را انجام نمی دهد. آیا اینجور توازن جهان به هم نمی خورد؟

بله اینگونه است. اگر کسی فقط و فقط یکبار تجربه ی این سطح از زندگی و نوع درآمد را داشته باشد دیگر سراغ شغل های سخت و کم درآمد نخواهد رفت و تازه می فهمد که تا چه اندازه زندگیش را به دست خودش تباه کرده و این را نمی دانسته. اما واقعیتِ زندگی مردم چیز دیگری است. واقعیت این است که بیش از 80% مردم دنیا بنا به دلایلی که در آموزشها شرح داده شده است به سادگی آب خوردن از کنار این نوع آموزشها و این سطح از زندگی می گذرند. ذهن بیشتر از 80% درصد مردم برای محدودیت، بی پولی، کار فیزیکی و سخت، غم و غصه، حسرت، کار کردن برای دیگران، درآمد پایین، احساس عدم لیاقت، باور کمبود، لذت نبردن از لحظه حال، ترس از آینده و... برنامه ریزی شده است. به همین خاطر است که قبرستانها پر است از آدمهایی که آرزوهای کوچک و بزرگ داشتند و ناکام آنها را با خود به زیر خاک بردند. و به همین خاطر است که سطح کمی و کیفی 80% درصد مردم تقریباً همسان است و زندگی آنها باری به هر جهت و در روزمرگی سپری می شود. خانه های آنها تقریباً یک اندازه و شبیه به هم است( مکعب هایی بین 50 تا 150 متر مربع) کوچه هایشان تقریباً هم اندازه و شبیه به هم است. خودروهایشان شبیه به هم است. غذاها و خوراکی هایشان شبیه به هم است. تازه بیماری ها و دردهایشان هم شبیه به هم است. آنها اغلب از زخم معده و سردرد و کمردرد و ناراحتی های کلیوی و قلبی و عصبی نالانند و در خانه ی بیشتر آنها داروخانه ای کوچک از انواع قرص ها و آمپول ها وجود دارد. آنها حتی معنویات را بخاطر ترس و در امان ماندن از بلایا و گرفتاری های زندگی دنبال می کنند. همه ی اینها بخاطر این است که بیشتر از 80% درصد از مردم دنیا ناخواسته از یک آبشخور تغذیه می کنند و از آموزش و تغییر گریزانند و به سبک آبا و اجدادی و سنت گذشته ها؛ فکر، رفتار و عمل می کنند. وقتی با آنها راجع به آموزش و ارتقای سطح زندگی حرف میزنی، جوابشان این است : «خودم بَلَدم» و واقعاً هم فکر می کنند همه چیز را میدانند و این همان پاشنه ی آشیل تمام مشکلاتشان است. به قول نیچه؛ ماری که نتواند پوست اندازی کند، محکوم به مرگ است؛ ذهنی که نگذارد عقایدش تغییر کند، ماهیت خود را از دست می دهد. البته من هم جزو همین 80% بودم و خدا را هزاران بار شکر می کنم که با این آموزشها، از این 80% جدا شدم و به طبع آن؛ سطح فکر، نگرش، رفتار، درآمد، روابط، سلامتی و کیفیت زندگیم بهبود یافت.

 

سؤال : چرا این محصول رایگان منتشر نشده است؟

 

شنیده اید که می گویند آدمها به حرف دو گروه خوب گوش می دهند و به حرفهایشان عمل می کنند؟ ؛ « پزشکان و وکیل ها » چون بابت شنیدن حرفهای آنها پول پرداخت کرده اند. بنابراین شما به چند دلیل لازم است بهای آن را بپردازید :

 

1. سود این کار اول به خودتان بر می گردد. چون که اصولاً مغز انسان برای مطالب رایگان ارزش زیادی قائل نمی شود. مغز انسان به مطالبی بیشتر اهمیت می دهد و به خاطر می سپارد که بابت آنها هزینه شده باشد. اهمیت هزینه برای مغز از این جهت است که؛ برای این پولی که بدست آمده ، مغز با چالش های زیادی روبرو شده و برای اجتناب از چالشهای دوباره، کورتکس مشبک مغز فعال شده و هشیار می ماند تا ببیند آنچه برای آن هزینه شده ارزشش را دارد یا نه. پس با پرداخت بها ، هشیاری مغزتان را برانگیخته می کنید.

 

2. حکیمانه ترین و سرنوشت ساز ترین پندهای زندگیتان را اگر به صورت رایگان از زبان یک دوست یا غریبه ای در خیابان بشنوید ، بی توجه به آن و به راحتی از کنار آن می گذرید اما اگر برای شنیدن همان پندها یک میلیون تومان به یک مشاور پرداخت کرده باشید ، به تک تک کلمات و جملات و راهکارها با نهایت تمرکز گوش کرده و در اولین فرصت آنها را به کار می گیرید. چون مغز می داند بابت آنها هزینه شده است.

 

3. وقتی کسی برای تهیه ی یک محصول آموزشی هزینه می کند، یعنی برای آن محصول ارزش قائل شده و به نتیجه بخش بودن آن باور دارد و همین باور او، باعث کسب نتایج درخشان از آن محصول می شود.

 

4. قبلاً بخشهایی از این مطالب را به رایگان در اختیار تعدادی از دوستان، بستگان و غریبه هایی در فضای مجازی گذاشته ام ولی از آنجا که رایگان بوده، کورتکس مشبک مغز آنها فعال نشده و تمرینهای ذهنی را اجرا نکرده اند یا در بهترین حالت به بعد موکول کرده اند و بعد هم فراموش کرده اند. بنابراین حداقل هزینه برای به حرکت در آوردن الزامی است.

 

5. انسانهای موفق برای ارتقاء سطح زندگیشان هزینه کرده اند و دنبال مطالب مجانی نبوده اند. در حال حاضر در کشورهای پیشرفته، هزینه کردن برای آموزش به یک فرهنگ تبدیل شده است.

 

6. برای تهیه ی این محصول آموزشی و بررسی ِ صحت و سلامت موضوعات آن، زمان و هزینه ی زیادی صرف شده است. درست است که -خدا را هزاران بار شکر - درآمدم زیاد است ولی من تجربیات را رایگان به دست نیاوردم که رایگان هم ارائه کنم. مگر جف بزوس که مرد شماره یک ثروت جهان است خدمات شرکتش را رایگان در اختیار مردم می گذارد؟

 

7. پایین بودن هزینه بخاطر پایین بودن کیفیت نیست. هزینه ی محصول نسبت به محصولات مشابه ، آنقدر پایین است که پایین ترین اقشار جامعه هم به راحتی بتوانند آن را تهیه کنند. هدف این آموزشها، افراد با درآمد متوسطِ رو به پایین است؛ چون خودم روزی از آنها بودم. پایین بودن هزینه فقط و فقط به این خاطر است که در کشورهای جهان سوم، مخصوصاً اقشار با درآمد پایین، به هزینه کردن برای آموزش عادت ندارند و این موضوع ریشه ی بیشتر مشکلاتشان است. مردمان فقیر حاضرند بارها و بارها بی پولی و بیکاری و بیماری و روابط منقطع و آشفته را تجربه کنند ولی یکبار هزینه نکنند تا ریشه ی بی پولی و مشکلاتشان را کشف و آنرا خشک کنند. قیمت پایین برای این است که؛ کسی به این فکر نکند که با این هزینه یک وعده غذا بخورد چون این پول یک وعده غذای ارزان هم نیست اما با این آموزشها بدون دغدغه ی پول، می توان هزاران بار غذاهای گران قیمت نوش جان کرد. بعضی از ارائه کنندگانِ مطالب آموزشی، فقط بخشی از این مطالب را به عنوان دوره های ثروت، روابط و.... با قیمتهای چندین میلیون تومانی به فروش می رسانند.

 

8. قانون پرداخت بها یکی از مهمترین قوانین کائنات است. بنابراین انرژی این محصول به کسانی می رسد که بهای آن را پرداخت کرده باشند.

 

سؤال : آیا امکان برگشت وجه وجود دارد؟

 

بله. درصورتی که کسی به تمام راهکارها و تمرین ها عمل کند و بعد از مدت زمان داده شده برای تمرینها تغییرات مثبت را احساس نکند یا نتیجه نگیرد، از قسمت تماس با ما درخواست برگشت وجه داده و توسط تیم پشتیبانی تمام وجهی که پرداخت کرده به او برگردانده می شود. اما مطمئن باشید که هیچوقت کار به اینجا نمی کشد چون این روش قبلاً تست شده و درآمدش تضمینی است. هرکس به آموزشها و راهکارها عمل کند، قطعاً به سطح درآمدی بالایی خواهد رسید و دیگر هیچوقت بی پولی را تجربه نخواهد کرد. به لطف خدای مهربان و از زمان شروع این آموزش ها من هیچوقت بی پولی را احساس نکرده ام. کار آن راحت است و نیاز به تخصص خاصی ندارد توسط هر کسی هم میتواند اجرا شود از خانم خانه دار گرفته تا دانش آموز و دانشجو و کارمند و بازنشسته و حتی کارگر. چون نیاز به سطح سواد بالا نیست. از اینها مهمتر اینکه ؛ 100% حلال شرعی و نیز قانونی می باشد. در واقع شما چنان نتایج درخشانی می گیرید که از من به نیکی یاد می کنید و من ایمان دارم که رضایت شما خیر بیشتری می شود در زندگی من.

 

 نکات ضروری

* اگر در فرایند خرید با مشکلی مواجه شدید، از قسمت تماس با ما مشکل خود را مطرح کنید. تیم پشتیبانی جوابگویتان خواهد بود.

* به سؤال هایی که در دیدگاهها یا سؤالات متداول به آنها پاسخ داده شده، پاسخ داده نمی شود.

*  حداکثر تا 48 ساعت سؤالهایتان را پاسخ خواهیم داد.

* در صورت دانلود ناموفق، در صورت ارائه کد رهگیری یا ایمیل یا اسم و فامیل دقیق که موقع خرید وارد کرده اید، تیم پشتیبانی موظف است ظرف 48 ساعت فایل را به روش دلخواه شما برایتان بفرستد.

* فایل دانلودی شما به صورت zip است و باید با نرم افزار winrar آن را از حالت فشرده خارج کنید. البته بیشتر تلفن های همراه امکان باز کردن فایل های زیپ را دارند.

* بهتر است ایمیل خود را وارد کنید. چون علاوه بر دریافت لینک دانلود، یک کپی از آن به ایمیل شما فرستاده خواهد شد و نیز کد رهگیری خرید شما به ایمیلتان فرستاده می شود.

* غیر از اسم و ایمیل شما، هیچ اطلاعاتی از شما در سیستم ذخیره نخواهد شد. برای پرداخت شما مستقیم به بانک وصل می شوید و اطلاعات بانکی شما را نه ما و نه کسی دیگر نخواهد داشت.

* پاسخگویی ما بعد از خرید منوط به ارائه اطلاعاتی(مثل اسم و ایمیل شما)است که موقع پرداخت وارد کرده اید. پس آنها را دقیق بنویسید.

*لطفاً بعد از پرداخت روی دکمه « تکمیل فرایند خرید » کلیک کنید تا خرید شما کامل شود. ممکن است در مرورگر شما دکمه هایی مثلcontinue یا save  و امثال اینها باشد. بر روی آن کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

* تیم پشتیبانی از شنبه تا پنجشنبه غیر از تعطیلات رسمی پاسخگوی شما خواهد بود.

آیدی پشتیبانی تلگرام : halgh_gomshodeh@

 بهای در نظر گرفته شده برای این محصول آموزشی 1/000/000( یک میلیون ) تومان است. در اینجا به جای اینکه شما به ما اعتماد کنید، ما به شما اعتماد میکنیم و بعد از اینکه نتایج درخشان و دلخواه شما از راهکارها و آموزشهای درآمدی، سلامتی و روابط حاصل شد، از طریق پشتیبانی همین صفحه یا آیدی پشتیبانی تلگرام مبلغ سیصد و شصت هزار تومان (50%) را پرداخت می کنید. ( پرداخت بعد از گرفتن نتیجه قطعی از طرف شما) این منصفانه ترین نوع داد و ستد است. اما برای مدتی محدود و گسترش و نفوذ بیشتر این محصول آموزشی در جامعه و تشکیل یک خرد جمعی بزرگتر برای شکل گیری وحدت و رفاه اجتماعی و ایجاد جامعه ای ایده آل و نیز جبران هزینه های تبلیغات و انتشار در فضای مجازی و همچنین درخواست های مکرر دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت ، بهای آن را به 160/000 تومان کاهش داده و دوباره برای چند روز، بر این قیمت هم یک تخفیف 80% درصدی اعمال شد و با 32/000 تومان می توانید آن را تهیه کنید. البته 1/000/000 تومان هم در مقابل آنچه که به دست می آورید بسیار بسیار ناچیز است. 

 

لطفاً دقت کنید :

تخفیف تا پایان روز 1399/8/15 ادامه دارد و بعد از آن، محصول به قیمت اولیه ی آن یعنی 160/000 تومان افزایش پیدا خواهد کرد. پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و از آن نهایت لذت را ببرید. شوخی نیست!!! آن را جدی بگیرید و با 80 درصد تخفیف ویژه و با قیمت باور نکردنی فقط  32/000 تومان ، برخورداری مالی، درآمد آسان و زیاد، سلامتی روح و جسم، و روابط دلپذیر و البته درآمد پانزده میلیون تومان در ماه را تجربه کنید.

 

 

 

 


مبلغ واقعی 406,000 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 81,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1062

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

https://telegram.me/halghe_gomshodeh

راهنمای جامع خروج از بحرانهای مالی ، سلامتی و روابط

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما